אודות המשרד

משרד רו"ח חיים כהן, קלמנוביץ הרצל ושות' נחשב לאחד מן המשרדים הוותיקים והמוכרים בארץ. רו"ח חיים כהן שכיהן בנשיאות לשכת רואי החשבון בישראל הקים את המשרד לפני כ- 60 שנה והנחיל את מורשתו להוות תחושת בטחון בבית החשבונאי. במרוצת השנים נרכש המשרד על ידי רו"ח דב קלמנוביץ ורו"ח הרצל יעקב – בהובלתם המשרד צמח משמעותית והפך לאחד מהמשרדים המובילים החדשניים והידועים במקצועיותם בתחומי החשבונאות המיסוי והביקורת.

המשרד בעל חוג לקוחות רחב ומגוון בתחומי המיסוי והביקורת החיצונית והפנימית למאות לקוחות מוסדיים, פרטיים, עיריות, רשויות ותאגידים. המורשת אותה הנחיל רו"ח חיים כהן מבחינת לימוד, העמקה, איכות עבודה, ומתן שירות תוך הענקת יחס אישי היא נר לרגלי המשרד, וזו מסייעת בהתמודדות אל מול בעיות סבוכות תוך מתן פתרונות אולטימטיביים. 

חשבונאות וביקורת, שרותי מיסים ייעוץ ותכנון מס, יליווי עמותות, חברות לתועלת הציבור ומלכ"רים יעוץ עסקי וכלכלי, מתן חוות דעת משפטיות חשבות ושירותים נלווים, משכורות , יחסי עובד מעביד, בודק שכר, יעוץ פנסיוני ופרישה ועוד – הם רק חלק משירותי המשרד. צוות משרד רו"ח חיים כהן, קלמנוביץ הרצל ושות' כולל אנשי מקצוע איכותיים, מעודכנים, אמינים ומיומנים אנחנו גאים שהמשרד אף דורג בין 50 המשרדים הגדולים בישראל .

אנחנו כאן לכל שאלה

צוות המשרד

דב קלמנוביץ, רו"ח B.A

מנהל, רואה חשבון, בעל תואר בכלכלה וחשבונאות (אוניברסיטת בר אילן) 34 שנות ניסיון מקצועי בראיית חשבון. התמחות בחברות, עמותות, אגו"ש, הקדשים וחלצ"ים, בהם רשתות חינוך ורווחה, בהיקפים של מאות מיליונים , וייצוגם בפני הרשויות בביקורת ובקבלת תקציבים. אחראי על תחום הביקורת במגזר הציבורי ובפרט בעיריות, ועדות מקומיות ומועצות מקומיות ואזוריות. בנוסף לפעילותו כשותף מנהל במשרד, בשנת 2019 מונה לסגן יו"ר הוועדה לטיפול במוסדות ציבור ומלכ"רים של לשכת רואי חשבון. בפעילותו הציבורית שימש כמשנה לראש עיריית ירושלים, חבר בוועדה המקומית לתכנון ובניה, בוועדת מכרזים תמיכות הקצאות ובדירקטוריונים שונים של חברות עירוניות. כמו כן שימש במינוי של ממשלת ישראל כיו"ר דירקטוריון פעיל בחברה ממשלתית לשיקום בינוי ותיירות וחבר כבוד בעמותות שונות.

הרצל יעקב, רו"ח B.A

מנהל, רואה חשבון, בעל תואר בכלכלה וחשבונאות (אוניברסיטת בר אילן) 34 שנות ניסיון מקצועי בראיית חשבון. התמחות בחשבות ופיקוח כספי, ביקורת וחשבונאות במוסדות, חברות, חברות משפחתיות, בורסאיות, יעוץ במיסים, דיני עבודה ופנסיוני. ראש המערך החשבונאי והמיסויי של המשרד , אחראי על תחום הביקורת במגזר הפרטי, עוקב אחר התפתחויות המקצועיות החוקיות והמשפטיות במסגרת חוק המיסוי, מונה כמומחה מטעם ביטוח לאומי לבדיקת קצבת ניידות. בעבר שימש כראש צוות מבקרים בפירמה גדולה לראיית חשבון הנציגה הרשמית בישראל של רשת בינלאומית הפרושה בלמעלה מ 100 מדינות בעולם. עריכת בקורת על פי חוק ניירות ערך והכנת תשקיפים לחברות נסחרות בבורסה לניירות ערך. עריכת בקורת ודוחות לרשות השידור ורשות שדות התעופה בהיקפים של מיליוני שקלים.

מבנה ארגוני וצוות המשרד

סגל המשרד מונה צוות עובדים מקצועיים ומיומנים מהשורה הראשונה בעלי תארים אקדמאים בתחומי החשבונאות, הכלכלה, מינהל עסקים ומערכות מידע, בהם רואי חשבון, עובדי ביקורת, יועצי מס, חשבי שכר, בודקי שכר ועובדי מנהלה.

כל צוות המשרד מחוייב למסורת ולמורשת המשרדית  של שמירה על המקצועיות , תוך מתן דגש על ערכי המסירות האישית ללקוחות המשרד.

המבנה הארגוני של המשרד בנוי לפי מחלקות מקצועיות

מחלקת ביקורת

עוסקת במתן שירותי בקורת ספרים, חשבות מלווה, יעוץ שוטף ללקוחות וליווי אישי בהתנהלות היומיומית, צוות המחלקה רואי חשבון בעלי רישיון בתוקף לראית חשבון וכלכלנים מחזיקי תואר אקדמאי מוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה בתחומי חשבונאות, כלכלה ומערכות מידע.

מחלקת שכר

עוסקת בחשבות שכר ומיסוי עובדים ומעסיקים, מתן יעוץ ומידע עדכני בכל הקשור לדיני עבודה, פיצויים, גמל וגישור בין מעסיקים לעובדים. הפקת טפסים לעובדים ומעסיקים ולנותני השרותים. דיווח מקוון לרשויות ולקרנות הפנסיה הגמל על פי החקיקה החדשה. וביצוע תשלומים ישירים. צוות המחלקה מונה חשבי שכר ובודקי שכר שהוסמכו על ידי לשכת רואי חשבון בישראל.

מחלקת יחידים

מחלקת יחידים במשרדנו ידוע בהתמסרותה לעוסקים ולשכירים ועד לאזרח הקטן העומד חסר ישע נוכח הבירוקרטיה המסויית. עוסקת בטיפול ביחידים על כל סוגי הדוחות והאישורים ובהם תיאומי מס, דוחות שנתיים למס הכנסה, הצהרות הון, גילוי מרצון ומתן יעוץ מקצועי וליווי שוטף במהלך השנה. צוות המחלקה מונה יועצי מס בעלי רישיון מוכר לעסוק בייעוץ מס.

מחלקת מיסים

עוסקת מול רשויות המס ובייצוג לקוחותינו. ליווי המשחרר את הלקוח ממגע ישיר עם הרשויות ומתן מעטפת מקצועית מקסימלית הכוללת:
הגשת הדוחות הנדרשים, דיונים שונים, קבלת אישורים שונים, הסרת עיקולים, תיאומי מס, זיכויים, פטורים, הקטנה/ביטול מקדמות וקבלת אישורי ניכוי במקור וכו'.

מחלקת הנהלת חשבונות

מתן שרותי הנהלת חשבונות ליחידים, תאגידים, חברות ומלכ"רים (עמותות, חלצי"ם וכו'), מחלקה העוסקת בטיפול בכל מסמכי הלקוח (חשבוניות, קבלות ןכו'), פקודות יומן, התאמות (ספקים/לקוחות/מוסדות), הפקת מאזני בוחן. יתרונו הבולט של המשרד בעריכת הנהלת החשבונות וטיפול ברמה מקצועית, גבוהה, אמינה ושירותית הנותנת מאנה מידי לשיקוף מצב העסק ומקלה על עריכת הדוחות הכספיים.

בין לקוחותינו