רואה חשבון לחברות

חברה היא צורת התאגדות לשם ביצוע פעילות כלשהי, כאשר לרוב מדובר בפעילות עסקית למטרות רווח. אולם תיתכן פעילות של חברה גם כמלכ"ר (מוסד ללא כוונת רווח) חברה הפועלת למטרות שאינן השגת רווח נקראת חברה לתועלת הציבור (חל"צ).

החברה מוגדרת כבעלת אישיות משפטית נפרדת, בניגוד לעסקים עצמאיים או לשותפויות, בהם נחשבים המייסדים/בעלים לאחראיים בלעדיים לחובות, ב"חברה" קיימת הפרדה בין הבעלים לחברה שהינה ישות המשפטית נפרדת, ישנה אחריות המוטלת גם על המחזיקים במניות, אבל הפעילות במסגרת של חברה מקטינה את מידת הסיכון והאחריות הפיננסיים המוטלים על בעליה. 

לקראת רישומה של החברה ברשם החברות. יש לחשוב לתכנן ולנסח את מטרות החברה והפעילות העסקית הרצויה, להחליט על צורת התאגדות החברה – האם להקים חברה המוגבלת במניות או לא מוגבלת, כדאי גם לבחור שם החברה כדי שניתן יהיה לרשום אותה כחברה בע"מ אצל רשם החברות ושם החברה יקבל את הסכמת הרשם.

החברה יכולה לצבור רווחים או הפסדים במהלך פעילותה, רווחי החברה מחולקים לבעלי המניות שלה , או בצורה של שכר או בצורה של דיבידנד, ההחלטה על הבחירה והיחס ביניהם הינה מורכבת מהרבה היבטים ונעשית בהחלטה משותפת של רואה החשבון, של החברה ומנהלי החברה.

שירותי ראיית חשבון לחברות

ביקורת דוחות כספיים במשרדנו מתבצעת על ידי צוות מקצועי ומנוסה אשר מתמחה בכללי החשבונאות והביקורת הישראלים, הבינלאומיים (IFRS) והאמריקאים (US) (GAAP)  ומעניק שירותים ללקוחות מכל סוגי ההתארגנות המשפטית: חברות פרטיות וציבוריות, מוסדות ללא כוונת רווח, שותפויות, רשויות מקומיות, יחידים וכיו"ב.

לפרטים ולייעוץ נא לחץ כאן.

אנחנו כאן לכל שאלה

Call Now Button